اس ام اس فالهداوروجوک

ﺩﯾﺸﺐ ﺍﻋﺼﺎﺑﻢ ﺧﻮﺭﺩ ﺑﻮﺩ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻫﯽ ﺻﺪﺍﻡ ﻣﯿﺰﺩ .

ﺩﺍﺩ ﺯﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﭼﯿﻪ؟

ﮔﻔﺖ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺎﯾﯽ ﺑﯿﺮﻭﻥ؟

ﮔﻔﺘﻢ ﺣﺘﻤﺎ ﺩﺍﺭﻡ ﯾﻪ ﮔﻮ*ﻫﯽ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ﺩﯾﮕﻪ ! ﺍَﻩ !

ﮔﻔﺖ :ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺳﯿﺮ ﻧﮑﻨﯽ ! ﺁﺧﻪ ﺷﺎﻡ ﺣﺎﺿﺮﻩ

.
.
.

سیگار رو واسه مشکلای خارجیا ساختن

اگر میخواستن طبق استانداردای مشکلات ایرانی بسازنش

الان سیگار باید یک متر بود در قُطر ۵۰ سانت !

.
.
.

سلامتی ما معمولیا

که از پاییز نه خاطره های عاشقانه اش

که فقط خشکیِ لب و فین فینِ دماغش بهمون رسید !

.
.
.

ﺁﺩﻡ ۸۰۰ ﺗﺎ ﺑﺸﻘﺎﺏ ﺑﺸﻮﺭﻩ ﺍﻣﺎ ﮔﯿﺮ ﯾﻪ ﺩﻭﻧﻪ ﻗﺎﺑﻠﻤﻪ ﺳﻮﺧﺘﻪ ﻧﯿﻮﻓﺘﻪ !

ﮐﺼﺎﻓﻂ ! ﺧﯿﻠﯽ ﻋﻮﺿﯿﻪ ﺍﺻﻼ ﺗﻤﯿﺰ ﻧﻤﯿﺸﻪ !

.
.
.

از باگ های انار خوری اینه که باید بعدش پاشی بری دستتو بشوری

هیچ راه در رو هم نداره لامصب !

.
.
.

فرانسویا میخان بگن متاسفم عذر میخام

میگن : ژ گیگقت اکسکوزه موا

اینقدر بهشون فشار میاد وقتی اینو میگن

سعی میکنن هیچ وقت کاری نکنن عذرخواهی بخواد !

.
.
.

وقتی سن یه خانومی رو میپرسی

اگه پرسید چند نشون میده؟

یعنی الان یه بمب دستت گرفتی که اگه سیمش رو اشتباه بچینی ..... !

.
.
.

تو یه متوازی الاضلاع عشقی گیر کردم نمیفهمم کی به کیه !

.
.
.

آدما کلا سه دستن :

یا منو دوس دارن

یا دوس دارن منو دوس داشته باشن

یا اصن آدم نیستن

یه همچین آدم احترام گذار به سلایق مختلفی هستم !

.
.
.

اگه از اون دسته آدمایی هستین که موقع رقص قیافه میگیرین آهنگم میخونین

یه بار جلو آینه اینکارو بکنین ، شاید پشیمون شدین جلو جمع اینکارو بکنین !

.
.
.

قانون ایرانی جماعت اینه که هر چی از پول خوششون میاد

از پولدار خوششون نمیاد !

.
.
.

مازیار فلاحیُ رو بذاری یکی گوش کنه که حتی تو عمرش به یه جنس مخالف اس ام اس هم نداده

باز طرف شکست عشقی میخوره !

.
.
.

شما اگه یه پولدار رو مسخره کنی عمرا پولدار نمیشی

ولی فقط کافیه به کچل لبخند بزنی !

.
.
.

"نوکوشیمورو" چیست !؟

نام دختری ژاپنی ؟ نام همسر پادشاه چین ؟

نام عمه سوسانو !؟

نه دوستان

ندای مضطرب یک جوان مشهدی سوار بر پشت موتورسیکلت دوستش میباشد

و منظورش اینست که من را به کشتن ندهى !

.
.
.

ﺷﻤﺎ ﺟﻮﺍﻥ ﻫﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻨﻮ ﺳﺮ ﻟﻮﺣﻪ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﺪﯾﺪ

ﻣﻦ ﻫﻨﻮﺯ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﻧﺸﺪﻡ ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﻧﺸﺪﻥ

ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺩﻭﺭﻩ ﺯﻣﻮﻧﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﺸﮑﻠﻪ !

.
.
.

اگر دیدی دختری بر درختی تکیه کرده

برو کمکش چون کیلیپسش تو شاخه ها گیر کرده !

.
.
.

ﺩﺧﺘﺮ ۱۲ﺳﺎﻟﻪ نوشته : ﺍﺯ ﺩﺭﺩ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺑﻤﯿﺮ ﺍﻣﺎ ﺯﺍﭘﺎﺱ ﻋﺸﻖ ﮐﺴﯽ ﻧﺸﻮ

ﺧﺐ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﮐﻪ ﭘﯿﺶ ﻣﯿﺎﺩ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻋﺮﻭﺳﮏ ﺍﯾﻦ ﺑﭽﻪ ﺭﻭ ﮐﯽ ﻭﺭﺩﺍﺷﺘﻪ ؟ :|

.
.
.

هر وقت هم‌وطنانمون یاد گرفتن در رستوران، کافی‌شاپ، قهوه‌خانه و امثالهم

به افراد میزهای کناری زل نزنند، میشه به آینده این مملکت امیدوار بود !

.
.
.

باران که میبارد

همه یاد عشقشون میفتن

ما یاد ماشینی که بردیم صب کارواش :|

.
.
.

دقت کردین اونایی که میگن کادوت محفوظه دروغ میگن

و هیچوقتم بهتون کادو نمیدن !؟

.
.
.

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ بزرگترین شکستهای عشقی که دخدرای همکلاسی من میخورن ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ :

من خودم جزوه می نویسم !

والللا ، دست خطمم خیلی خوبه !

.
.
.

اصلا از قدیم میگن همسر ایده ال دو ویژگی داره:

1- کله پاچه دوست داره

2- عاشق پلی استیشنه !

.
.
.

کنار خیابون دست تکون دادم برای یه تاکسی

یه 50 مترجلوتر نگه داشت . بعد از یه دقیقه اومد پایین گفت

من برای شما نگه داشتم ها !

گفتم اونجایی که شما میخوای منو سوار کنی من میخوام پیاده شم :))

.
.
.

"آساکاتوکو" چیست؟

جمله ای است که یک اصفهانی هنگامی که دنبال ساکهای دستی کسی میگردد میگوید!

.
.
.

بعضیام از توالت که میان بیرون ، همه جا خیسه!

زمین ، دیوار ، آینه ، حتی سقف !

اینا رو درو دیوارم میر*ینن ینی !؟

.
.
.

یه سوال :

تاحالا شده وسط خنده هاتون صدایی شبیه خرناس توله شیر دربیارین !؟

:))

.
.
.

نصفِ دستشویی هایی که دخترا توی طول عمرشون میرن

واسه فرار از پاک کردنِ سفره ست !

.
.
.

کــودَکِ دَرونَـــم پـــورشــه مــیــخـــاد :|

خُــدا هیــچــکیو شَـرمَــنــده‌ی کـــودَکِ دَرونِــش نَکُــنـــه !

.
.
.

امروﺯ ﺗﻮ ﺻﻒ ﻧﻮﻧﻮﺍﯾﯽ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﯾﻪ ﺩﻓﻪ ﻧﻮﻧﻮﺍ ﮔﻔﺖ : ﮐﯽ ﺳﯿﺮ ﺧﻮﺭﺩﻩ ؟

ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ : ﻣﻦ ! ﮔﻔﺖ : ﺑﯿﺎ ﺟﻠﻮ ﻧﻮﻧﺘﻮ ﺑﺪﻡ ﺑﺮﻭ ﺳﺮﯾﻊ

ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﺗﺨﺮﯾﺐ ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﻮﺩم !

.
.
.

دقت کردین !؟

هروقت تو حموم صورتت رو صابون میکشی ، ارواح و اجنه حمله میکنن !

.
.
.

«چقدر چاق شدی!» چیست ؟

جمله ای که میتونه درجا جنس مونث رو از پا دربیاره

و در طولانی مدت باعث افسردگی اون شخص بشه !

.
.
.

پسرا : من فقط از تو خوشم میاد عزیزم

فقط از تو→ از تو↑ تو↗ تو↓ و تو↘ :))

.
.
.

از خواب بیدار شدم بابام اومده میگه بیدار شدی ؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ خوابم خودمو زدم به بیداری !

.
.
.

اگر بگم ماه منی ، ستاره عمر منی

واسم شکلات میخری ؟

حالا که فکر می کنم می بینیم یه شوکولات

ارزش این همه دروغ رو نداره !

.
.
.

این دخترایی که آخر جمله هاشون مینویسن :

"دخترا دست جیغ هووورا"

برنامه کودک زیاد میبینن یا کودک درونشون زیادی فعاله !؟

.
.
.

رفتم بانک وام بگیرم ، این قدر از ضامن‌هام چک و امضا گرفت

از خجالت آب شدم. کم مونده بگه زن و بچه‌های ضامن‌ها رو هم بیار

این پشت گروگان بگیریم !

.
.
.

من به اون دسته از کسایی که هنوز به "عشقشون" میگن "عجقم"

و چیتال میتونی عسیییییییسم ...

بسته های آموزشی بالا بالا رو پیشنهاد می دم!

.
.
.

از وصیتهای لقمان به پسرش :

اگر تو یه جمعی وارد شدی و تشخیص آدم بی ادب از بقیه برات سخت بود

کولرو خاموش کن !

.
.
.

مدام میگن نسل الان پر رو شده

والا اون قدیما ، پسر 17 سالگی زن میگرفت ، دخترم 12 سالگی شوهر !

هر جور نگاه کنی اونا پر رو تر بودن !

.
.
.

ﺁﻣﺎﺭ ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻓﺤﺶ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ :

-ﻋﮑﺎﺱ ﻋﮑﺲ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ

-ﺩﺍﻭﺭ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﭘﻠﯽ ﺳﺘﯿﺸﻦ

-ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺳﺮ ﺟﻠﺴﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ

-ﮔﻮﯾﻨﺪﻩ ﯼ ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﮎ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺍﺳﺖ

-ﺧﻮﺩ ﻣﺸﺘﺮﮎ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ

-عمه های گرامیتان

-کسی که بهت گواهینامه داده

.
.
.

معمولا ۹۹٫۹7% ایرانیا وقتی میرن یه جا سعی نمی کنن در محل لذت ببرن

بلکه سعی می کنن عکس و فیلم بگیرن و بعدها ببینن و حسرت بخورن !

جدیدترین جوک ها

دانشجویان عزیز!

مرگ حقه

سلف دانشگاه وسیله است ! :))

.
.
.

اینکه توقع داشته باشی زندگی باهات خوب باشه

چون تو باهاش خوبی

مثل اینه که توقع داشته باشی یه گرگ تورو نخوره

چون توام اونو نمیخوری !

.
.
.

تو صف نون بودم دیدم دوتا پسر هفت هشت ساله سر نوبت با هم بحث میکردن

اولی : برو بابا !

دومی : به من نگو بابا به من بگو عمو

وقتی میگی بابا من نسبت بهت احساس مسئولیت پیدا می کنم !

من ۸سالم بود ، پشت کمدمو به امید راه پیدا کردن به سمت سرزمین نارنیا بررسی میکردم !

.
.
.

دختره تو دانشگاه اومده میگه :

سلام شما برق میخونین ؟

گفتم : بله از کجا فهمیدی ؟

گفت : از مدل موت !

منم گفتم : شما عمران میخونی ؟

گفت : آره از کجا فهمیدی ؟

گفتم : از اون مسکن مهری که رو سرت ساختی :))

.
.
.

تاحالا دقت کردین بعضیا وقتی میخوان یه حرف خنده دار بزنن

قبلش اعلام میکنن :آقا یچی میگم بخند

لامصبا آدم رو تو رودروایسی میزارن که بخندی

.
.
.

مورد داشتیم موقع آفرینش، خدا حال نداشته رو قیافه یارو کار

کنه گفته بیا این سوییچ پورشه برو حال کن

.
.
.

ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﺷﻮﻥ ﺟﺎﻣﻪ ﻋﻤﻞ ﻣﯿﭙﻮﺷﻮﻧﻦ

ﻣﻦ ﺣﺘﯽ نتونستم یه جوراب هم بخرم آرزوم بپوشه!

.
.
.

داشبورد چیه؟

یه وسیله برای سرگرم شدن باهاش، وقتی که یه آشنا داره از کنار ماشین رد میشه

لامصب همیشه کارسازه

.
.
.

سوال شرعی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت علمای محترم

در یک روز کاری ساعت 7صبح میخواستم اتومبیلم را از پارکینگ بیرون بیاورم

دیدم ماشینی جلوی درب منزل راه را بر من بسته

در همین لحظه یک آقایی به کمکم آمد و با راهنمایی او

و 19بار عقب و جلو کردن ماشین را از پارکینگ خارج کردم

و از آنجا که خسته اش کرده بودم در راه خدا 5هزار تومن به او دادم

مشکل اینجاست

حال که خواستم حرکت کنم ، اون آقا سوار همان ماشینی که راه را بر من بسته بود شد

و حرکت کرد.

از نظر شرعی کشتن این شخص جایز میباشد یا خیر !؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:,

] [ 8:16 قبل از ظهر ] [ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه